Krásný den všem hráčům World of Tanks, pokud stahujete patch, nemáte co dělat a lačníte po novinkách, zde nabízím překlad toho nejzajímavějšího z FTR.

– Object 244 nebude na prodej, ale půjde získat jako odměna.
– Japonské tanky jsou statisticky velmi dobře vybalancované.
– Podkaliberní náboje ztrácí mnohem více penetrace vzhledem k vzdálenosti, kvůli jejich nižší váze.
– Změna v přesnosti se nebude týkat pouze středu zaměřovacího kruhu, ale všech jeho částí.
– Naproti protestům mapa Stalingrad nemá zvýšené procento výskytu.
– GW E100 nebude zatím vyměněno.
– Mauschen je potvrzen jako reálný projekt nového tanku, který by měl nahradit VK4502B. Herní vlastnosti by se neměli změnit, jelikož také půjde o těžce obrněný tank s věží v zadní části.
– Prémiová munice nebude ze hry odstraněna.
– AMX 30 linie bude obsahovat pouze 2 tanky: AMX- 30 prototype a AMX-30.
– Havoc prochází kompletním přepracováním => nebude hned tak implementován.
– Storm souhlasí, že přidáním počtu XP za množství poškození udělené artynami by snížilo nutný čas při expení nižších levelů a povařuje to za dobrý nápad.
– AMX CDC bude v patchi 9.6 pouze v prémiovém obchodě, za goldy ve hře si ho budete moci pořídit až v 9.7
– Spotovací systém bude přepracován. Signál kontrolující viditelné body bude nyní tikat se stejnou frekvencí na všechny vzdálenosti.
– Storm odmítá, že by mapy Charkov a Stalingrad byly koridorové a uzavřené.
– Storm dále odmítá, že by dobré výsledky tanku Maus byly ovlivněny tím, že ho hrají pouze zkušení hráči.
– Fog of War: zatím probíhají pouze experimenty. Nic není rozhodnuto.
– WG zvažuje možnost schování přezdívek některých hráčů.
– Zvětšení map 1.5x až 2x je problém z hlediska hratelnosti. Takto velké mapy vedou k špatné využitelnosti pomalých tanků a jejich příliš jednoduché možnosti obklíčení. Tyto mapy byly testovány a podle WG bez masivních koridorů je herně nemožné hlídat dění na všech místech.
– „Zachytávání“ zaměřovacího kruhu na blízké objekty nebude změněno.
– Výhoda horní báze na mapě Doly byla opravena.
– Podle Storma tvrzení, že 2/3 map jsou koridorové, není pravda.
– Pohlcování střel pásy nebude nikdy považováno za zastavení pancířem.
– Matchmaking založený na skillu není žádoucí. Storm tvrdí, že hraní se stejně zkušenými hráči není taková zábava jako cyklus střídání skvělých a špatných her, který drží hráče hrát delší dobu.
– Většina chyb v oblasti terénu, aneb rozdíl mezi tím co vidíte a kolizním modelem může být vyřešena nastavením kvality terénu na úroveň o jednu vyšší než minimum.
– Připravuje se mechanizmus na vyhledávání čet.
– Nová verze Big World enginu přijde spolu s patchem 9.7. Hráči by však neměli poznat rozdíl kromě lehkého zvýšení FPS.
– Oprava chyby, kdy tank poskakuje (teleportuje se) pokud ho sledujete z větší vzdálenosti má vysokou prioritu.
– Tvorba HD map bude jednodušší než tvorba HD modelů tanků, jelikož není nutné řešit historické detaily.
– Vývojáři plánují užší komunikaci s tvůrci módů, aby mohly vydávat nové verze balíčků co nejdříve po uvedení patche.
– Nejlepší zbraně na některých vozidlech nejsou historicky přesné z důvodu vyvážení hry. Není v plánu v tomto ohledu něco měnit.
– Mezi poškození zastavené pancířem se počítají i střely, které projdou pásy a zastaví se až o trup vozidla.
– Není v plánu odstranit mise vyžadující četu z Individuálních Misí.
– Rozptyl MM +-2 není v plánu snižovat.
– Většina chyb spojených se zaseknutím na nerovném terénu bude opraveno s novou fyzikou pohybu.
– WG neustále zjišťuje důvody lagů a tvrdí, že nejde o chyby na jejich serverech, které jsou stabilní, ale o přetížení síťových uzlů v době špičky. Argument že hry jako War Thunder a Battlefield nelagují je neadekvátní, jelikož tyto hry přenáší po síti mnohem méně informací a více informací je počítáno na straně klienta. Navíc zmíněné konkurenční servery bývají častěji umístěné blíže zákazníkům.
– MM založený na dovednostech bude představen v teamovkách.
– Výběr vozidla na základě mapy bude představen v teamovkách.
– WoT nikdy nepřejde na Subscription model.
– 25% RNG rozhodně nebude sníženo.
– E-100 v HD bude představena v patchi 9.7.
– Před patchem 9.6 byla všechna křoví kontrolována a pouze některá křoví na Prochorovce obsahovala chyby.

Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2015/02/10/10-2-2015/#more-22051 http://www.jafza.ae/wp-content/uploads/2013/07/latest-news1.jpg

Categories: World of Tanks

Vložte komentář